ORGANIZACIJE/PODJETJA

VADBA JOGE – PAKETI ZA ZAPOSLENE

Storilnost in kvaliteta dela sta zelo odvisni od splošnega počutja, zdravja in zadovoljstva zaposlenih. Že zgolj rekreativna joga kaže svoje regenerativne učinke, ki blažijo fizične in umske obremenitve sodobnih služb. Z vadbo joge se naučimo tehnik, s katerimi odpravljamo vzroke stresa. Naučimo se pravilne drže, osnov gibanja in dihalnih tehnik. Joga za podjetja je prilagojena specifikam službe, tipologiji dela (delo v pisarni, proizvodnja itd.).

ANTISTRESNE DELAVNICE

Stres je v sodobnem svetu eden najpogostejših razlogov za različna obolenja in nervoze, pogosto botruje slabemu počutju, ovira dobre odnose med sodelavci in družinskimi člani ter blokira naše potenciale in ustvarjalnost.

Na delavnici se bodo udeleženci naučili preprostih in učinkovitih vaj za sproščanje in poživljanje telesa in uma:

  • vaje iz Kriya Joge za sproščanje in poživljanje telesa;
  • dihalne vaje za zmanjšanje napetosti in umirjanje telesa in uma;
  • osnovne tehnike meditacije, ki pripomorejo k ohranjanju mirnosti in stika s seboj tudi v težavnih situacijah;
  • vaje, ki spodbijajo čuječnost, izboljšujejo koncentracijo in ozaveščajo vzorce obnašanja;
  • joga nidra (jogijski spanec) za globoko sporoščanje in regeneracijo;
  • sidranje željenega počutja.

Delavnica je izkustvena, udeleženci bodo vse vaje preizkusili tekom delavnice. Praksa bo podprta s teorijo in znanstvenimi dognanji o koristih tovrstnih vaj.

DELAVNICA POVEZOVALNE KOMUNIKACIJE ZA BOLJŠE ODNOSE IN VEČJO UČINKOVITOST NA DELOVNEM MESTU

Dobra komunikacija je osnova za dobre, iskrene odnose in učinkovito sodelovanje, premalokrat (ali nikoli) pa nas le te učijo. Naučeni in navajeni smo, da poizkušamo svoje sogovorce nadvladati (ali se jim podrejati), premalokrat pa znamo in smo pripravljeni iskreno izraziti svoje občutke in potrebe ter vzpostaviti pristen stik s svojimi sodelavci.

Na praktični delavnici bomo raziskovali naslednje teme:

  • Povezovalna komunikacija in vzpostavljanje iskrenega ter konstruktivnega dialoga tudi v težavnih situacijah;
  • ozaveščanje in razumevanje potreb in občutkov vseh vpletenih;
  • ustvarjanje prostora, ki spodbuja povezovalno komunikacijo;
  • preprečevanje in reševanje konfliktov;
  • razdiralni in povezovalni jezik;
  • empatično poslušanje – ključ do uspeha;
  • konstruktivno izražanje nezadovoljstva (kako reči ne in ostati v dobrem odnosu).

Delavnica je izkušenjska, vsebuje veliko praktičnih vaj, preko katerih lahko udeleženci raziskujejo svoje konkretne primere ter iščejo načine, kako vnašati učinkovite komunikacijske prakse v svoje delovno okolje.