OPIS VADB

AŠTANGA MYSORE

25

Tradicionalni način učenja Aštanga Vinjasa Joge. Vadba ni vodena, vse napotke dobite od učitelja INDIVIDUALNO.Vseh položajev in zaporedja se učite korak za korakom. S tem ko redno vadite, pridobite več moči, vzdržljivosti, gibljivosti in koncentracije.  Tako, učitelj dodaja vedno nove položaje. Popolni začetniki so dobrodošli – vzemite si okoli 30 minut za prvo uro.

Zaradi specifike učenja vas spodbujamo, da se zavežete in prakticirate Aštanga Mysore 3x na teden (preglejte cenik; posebni paketi).

Posebnosti:

  • Na uro lahko pridete kadarkoli, vendar dovolj zgodaj, da lahko zaključite celotno vadbo (če pridete na uro prvič ali se boste udeležili uvajalnega tečaja, pridite ob navedeni začetni uri).
  • Vadbi pravijo tudi meditacija v gibanju, saj sledite svojemu ritmu dihanja, ki ga povezujete z gibanjem in se poglobite vase.
  • Napotke dobite individualno in delate ena na ena z izkušenim učiteljem, ki vam bo predstavil in olajšal še tako težke položaje.
  • Mysore vadba je za vse. Za družine, pare, posameznike, izkušene, začetnike. Je pot, ki vam omogoča, da date vse od sebe.

AŠTANGA VODENA in AŠTANGA ELEMENTI

21

Jogijski telesni položaji (asane) so pri Aštanga Jogi razvrščeni v več progresivnih serij, za njih pa je značilno točno določeno zaporedje ter njihovo dosledno in postopno izvajanje. Učitelj vas na uri vodi skozi polovico ali celo prvo serijo, drugo serijo.  Vadba je zahtevna, vendar jo boste zapustili polni energije. Na urah se poglobimo v položaje, ki nam predstavljajo izziv, delamo na moči, premagovanju strahu, iščemo naše meje, potenciale in se zabavamo. Ja, joga je lahko tudi zabavna. Sestavni del Aštanga vodene ure je tudi dihanje (dihalne vaje/pranayame), meditacija in končno sproščanje.

VINJASA JOGA

15

Vinjasa pomeni postaviti na mesto (na poseben način). Velikokrat jo prevajajo tudi kot flow (angleško: tok). Na uri izvajamo skrbno pripravljena zaporedja jogijskih položajev (asan). Gibanje iz ena asane v drugo povezujemo z dihanjem, ki se odraža v tekočem, ‘flowy’ zaporedju, ki skorajda izgleda kot ples. Vinjasa joga je splošno ime za vsako tekočo vadbo joge (kjer povezujemo gibanje z dihanjem), a vsak učitelj, ji doda svoje zaporedje in uporablja različno število asan in kreativne prehode.

JOGA SPROSTITEV/ZAČETNIKI

To je pomirjujoča vadba, kjer se spoznavamo z osnovami jogijskih telesnih položajev (asan) in jih povezujemo z dihanjem. Vadba je namenjena začetnikom in je odprta vsem ostalim, ki jih privlači bolj umirjena in obnovitvena vadba.

IYENGAR JOGA

4

Pri Iyengarjevi hatha jogi se poudarjajo natančnost pri izvedbi položajev, uporaba pripomočkov, ustreznost sekvenciranja in čas držanja položajev. Telesna poravnanost pripomore k harmoničnemu in anatomsko pravilnemu načinu razvijanja telesa, tako da se ob pravilni vadbi učenec ne poškoduje. Iyengar je, ob ugotavljanju različnih telesnih specifik in zmogljivosti posameznikov, uvedel uporabo vrste pripomočkov, kot so kocke (lesene ali penaste), trakovi, stoli, palice, špage in odeje. Pripomočki pomagajo pri doseganju in vzdrževanju pravilne telesne drže v posameznem položaju, kar učencem omogoča varen in dostopnejši način izvajanja asan, ki bi zanje bile zaenkrat še prezahtevne. Več o Iyengar Jogi.

MEDITACIJA IN SPROŠČANJE

32

Meditacija je v jogiski tradiciji nepogrešljiv del vsakdanje prakse. V naše življenje prinaša umirjenost, boljšo koncentracijo, prizemljenost, lažje soočanje s stresnimi situacijami, ozaveščanje vzorcev vedenja, boljši stik s seboj in ljudmi okrog nas, večjo učinkovitost pri delu, globoko sprostitev, boljši spanec. V danšnjem (pre)hitrem tempu življena nam meditacija lahko predstavlja vsakodnevni “odklop” in resetiranje našega sistema.

Na urah meditacije bomo prakticirali preproste, a močne in učinkovite tehnike koncentracije, meditacije in sproščanja, ki izvirajo iz Kriya Tantra jogijske tradicije. Dobrodošli vsi, predznanje ni potrebno.

INDIVIDUALNE URE

Individualne ure joge in meditacije so namenjene tistim, ki vam vadba v skupini ni blizu, vam obstoječi urnik vadb ne odgovarja, oziroma bi radi bolj svojim potrebam prilagojeno vadbo.
Za vse informacij glede individualnih ur pišite na joga.soba@gmail.com