NAVODILA ZA VADBO

PRED VADBO

HRANA IN PIJAČA Jogo je najbolje vaditi s praznim želodcem, priporočamo vam, da zadnji obrok zaužijete dve do tri ure pred vadbo. Pred vadbo popijte kozarec ali dva vode, med vadbo pitje odsvetujemo, saj tako lažje ohranjamo primerno toploto v telesu.

OBLAČILA Med vadbo nosite lahka in udobna oblačila, ki omogočajo nemoteno gibanje.

POTREBUJETE Joga blazino (ki si jo lahko brezplačno izposodite v Joga sobi) in brisačo.

IZOGIBAJTE SE Močnim vonjem (deodorantom, eteričnim oljem, parfumom, kolonjski vodici). To velja tudi za vašo joga blazino, obleke in telo – tako bomo lažje ohranjali svežino prostora.

PRIDITE PRAVOČASNO Če prihajate na vadbo prvič, vas vabimo, da pridete vsaj 15 minut prej, da vam razkažemo prostor in v miru izpolnite vpisni list.

OB PRIHODU

BOSIH NOG Čevlje pustite v beli omari ali poličkah na stopnišču. V vseh ostalih prostorih uporabljajte copate oziroma bodite bosi.

ELEKTRONSKE NAPRAVE Izklopite jih. Če ste dežurni (zdravnik …), jih, prosimo, nastavite na vibracijo in nas na to opozorite.

KOMUNIKACIJA Če imate kakršnekoli poškodbe, omejitve, skrbi, jih pred vadbo zaupajte svojemu učitelju.

VSTOP V PROSTOR Vstopajte v tišini, vzemite pripomočke, ki jih potrebujete, in se namestite.

MED VADBO

POLOŽAJ OTROKA Kadarkoli potrebujete počitek lahko zavzamete položaj otroka in se vanj vračate, tudi če ga učitelj specifično ne omeni.

KOMUNIKACIJA Če vas karkoli boli, moti ali imate vprašanje, pokličite učitelja. Prosimo vas, da se izogibate glasnemu govorjenju, saj s tem motite vadbo ostalih udeležencev.

UČITELJEVA NAVODILA Bodite pozorni na učiteljeva navodila, jim poizkusite slediti in se pri tem opazovati. Položaje izvajajte počasi, postopoma in potrpežljivo. Če čutite, da položaja iz kakršnegakoli razloga (poškodba, bolečina …) ne morete izvesti, obvestite učitelja in ta vam bo ponudil modifikacije ali alternativni položaj.

ZAMUJANJE V kolikor zamudite vadbo, se v tišini priključite skupini in šele po začetni umiritvi vadbe vzamite blazino in pripomočke, ki jih boste potrebovali.

SHAVASANA ali položaj mrtvaka (ležanje na hrbtu) je zadnji položaj, ki ga na uri izvajamo. Je pomemben del joga ure in ga, če je le možno, ne preskočimo, tudi če se nam mudi. V Shavasani telo prebavi in si zapomni vse, kar smo med uro naredili.

PO VADBI

POČISTITE PROSTOR/BLAZINO Če ste si izposodili blazino v Joga sobi, jo prebrišite. Čistilo (voda + kis + eterična olja) in krpice so na voljo v omari. Pobrišite tla, če so mokra od potu, ter pospravite pripomočke.

VPRAŠANJA Na koncu ure se pogovorite z učiteljem, če imate kakršna koli vprašanja.