ponedeljek

  • 8:00 do 9:30 Vinjasa Joga

    Vinjasa pomeni postaviti na mesto (na poseben način). Velikokrat jo prevajajo tudi kot flow (angleško: tok). Na uri izvajamo skrbno pripravljena zaporedja jogijskih položajev (asan). Gibanje iz ena asane v drugo povezujemo z dihanjem, ki se odraža v tekočem, ‘flowy’ zaporedju, ki skorajda izgleda kot ples. Vinjasa joga je splošno ime za vsako tekočo vadbo joge (kjer povezujemo gibanje z dihanjem), a vsak učitelj, ji doda svoje zaporedje in uporablja različno število asan in kreativne prehode.

    Maja Rodela
  • 16:30 do 17:30 Joga za skupnost

    Brezplačne ure joge bodo potekale do konca novembra. Vabljeni tudi vsi začetniki!

    Različni učitelji Od 25.05.
  • 18:00 do 19:00 Backbending

    Ura je namenjena pripravi, da zaklone izvajamo varno - delali bomo tako na gibljivosti kot na moči in mobilnosti.

     

    Mateja Moškon

    Mateja je po uspešni gimnastični mladosti leta 2013 postala vaditeljica gimnastike. Svojo primarno strast je pred 6imi leti preusmerila v jogijske vode.  Začela je s FaceForce jogo obraza, ker jo je zanimal celostni pristop je nadaljevala s tečajem joga učitelja JRS300. Zaključila je tudi izobraževanje stabilizacijske DNS metode. Vedno bolj se zaveda, da  je vitalnost telesa odvisna tudi od mentalnega stanje človeka. Pri Blažu Bertonclju, mednarodnemu joga učitelju in terapevtu sedaj končuje izobraževanje Joga terapije. Po tem principu deluje tudi njena vadba Vitalna hrbtenica. Zasnovana je na prepletenosti  moči, gibljivosti in stabilnosti našega centra. Mateja je ljubiteljica inverzij in zaklonov, sama rada eksperimentira, pri svojih vadečih pa daje prednost varnosti.

  • 19:30 do 20:45 Feet up

    Joga na posebnem stolu omogoča raziskovanje v gibanju in možnost občutenja položaja malo drugače. FeetUp nam hkrati nudi oporo in pa možnost nadgradnje, poglobitve določenih asan. Vadba je prilagojena vsem nivojem znanja. Je dinamična in atraktivna a hkrati vsebuje tudi tehnike joge, kot so meditacija in pranajama. Pri fizičnem aspektu je poudarek na splošni telesni gibljivosti, moči in stabilizaciji. S pomočjo FeetUp-a lahko na varen način izvajate nekatere inverzne položaje. Obrnite svoj svet na glavo, se pomladite in povečajte samozavest.

    Mateja Moškon

    Mateja je po uspešni gimnastični mladosti leta 2013 postala vaditeljica gimnastike. Svojo primarno strast je pred 6imi leti preusmerila v jogijske vode.  Začela je s FaceForce jogo obraza, ker jo je zanimal celostni pristop je nadaljevala s tečajem joga učitelja JRS300. Zaključila je tudi izobraževanje stabilizacijske DNS metode. Vedno bolj se zaveda, da  je vitalnost telesa odvisna tudi od mentalnega stanje človeka. Pri Blažu Bertonclju, mednarodnemu joga učitelju in terapevtu sedaj končuje izobraževanje Joga terapije. Po tem principu deluje tudi njena vadba Vitalna hrbtenica. Zasnovana je na prepletenosti  moči, gibljivosti in stabilnosti našega centra. Mateja je ljubiteljica inverzij in zaklonov, sama rada eksperimentira, pri svojih vadečih pa daje prednost varnosti.

torek

  • 9:00 do 10:30 Joga vitalna hrbtenica

    Celostna vitalna vadba vključuje tehnike iz Joga Terapije varnega gibanje s poudarkom na zavedanju svojega telesa, predvsem hrbtenice. Jogijsko procesno delovanje se začne s potovanjem iz glave v telo. Preko vaj stabilizacije in mobilizacije sklepov gradimo dobre temelje našega mišično skeletnega sistema. S povečevanje moči in vzdržljivosti ter enako pomembno zavestno sprostitvijo posameznih mišičnih skupin dosežemo telesno ravnovesje. Samo krepitev ali sprostitev vodita do neravnovesja. Zaradi današnjega hitrega in stresnega stila prihaja do motnje v komunikaciji med možgani in mišicami, posledica je lahko kronična mišična napetost in bolečine. Z osredotočenostjo se spopadamo s stanjem nemirnega uma in preko vadbe zaznamo in občutimo globlje mišične skupine (trebušni, hrbtni del) ki so ključne za stabilnost centra. Vadba izboljšuje telesno držo, omili bolečine in pripomore k dolgoročnemu dobremu počutju.

    Mateja Moškon

    Mateja je po uspešni gimnastični mladosti leta 2013 postala vaditeljica gimnastike. Svojo primarno strast je pred 6imi leti preusmerila v jogijske vode.  Začela je s FaceForce jogo obraza, ker jo je zanimal celostni pristop je nadaljevala s tečajem joga učitelja JRS300. Zaključila je tudi izobraževanje stabilizacijske DNS metode. Vedno bolj se zaveda, da  je vitalnost telesa odvisna tudi od mentalnega stanje človeka. Pri Blažu Bertonclju, mednarodnemu joga učitelju in terapevtu sedaj končuje izobraževanje Joga terapije. Po tem principu deluje tudi njena vadba Vitalna hrbtenica. Zasnovana je na prepletenosti  moči, gibljivosti in stabilnosti našega centra. Mateja je ljubiteljica inverzij in zaklonov, sama rada eksperimentira, pri svojih vadečih pa daje prednost varnosti.

  • 17:30 do 18:50 Vinjasa Joga

    Vinjasa pomeni postaviti na mesto (na poseben način). Velikokrat jo prevajajo tudi kot flow (angleško: tok). Na uri izvajamo skrbno pripravljena zaporedja jogijskih položajev (asan). Gibanje iz ena asane v drugo povezujemo z dihanjem, ki se odraža v tekočem, ‘flowy’ zaporedju, ki skorajda izgleda kot ples. Vinjasa joga je splošno ime za vsako tekočo vadbo joge (kjer povezujemo gibanje z dihanjem), a vsak učitelj, ji doda svoje zaporedje in uporablja različno število asan in kreativne prehode.

    Mateja Moškon

    Mateja je po uspešni gimnastični mladosti leta 2013 postala vaditeljica gimnastike. Svojo primarno strast je pred 6imi leti preusmerila v jogijske vode.  Začela je s FaceForce jogo obraza, ker jo je zanimal celostni pristop je nadaljevala s tečajem joga učitelja JRS300. Zaključila je tudi izobraževanje stabilizacijske DNS metode. Vedno bolj se zaveda, da  je vitalnost telesa odvisna tudi od mentalnega stanje človeka. Pri Blažu Bertonclju, mednarodnemu joga učitelju in terapevtu sedaj končuje izobraževanje Joga terapije. Po tem principu deluje tudi njena vadba Vitalna hrbtenica. Zasnovana je na prepletenosti  moči, gibljivosti in stabilnosti našega centra. Mateja je ljubiteljica inverzij in zaklonov, sama rada eksperimentira, pri svojih vadečih pa daje prednost varnosti.

  • 19:15 do 20:45 Hatha Joga

    Ura je zasnovana tako, da na začetku pozornost  namenjamo postopnem prebujanju zavedanja telesa in diha v njem. S pomočjo raztezanja, ogrejemo telo in ga pripravimo na izvedbo različnih asan (telesni položaj) in pranajam (kontrola diha ). Vadbo postopno stopnjujemo s prehodi med različnimi asanami in zadrževanjem le - teh. Uro učitelj vodi z nazornim prikazom in jasnimi napotki, kako pravilno izvesti položaj. Z uporabo pripomočkov ( kvadri, trakovi, deke, bolsterji, stoli ) lažje in varno ostajamo dlje časa v položaju. Vadba je primerna za začetnike, starejše in vse, ki si želijo bolj umirjene prakse, ampak zato nič manj intenzivne.

    Vanja Hrvatin

    Vanja se je z jogo prvič srečala leta 2010 v Joga Sobi. Začetni trimesečni tečaj pod vodstvom izvrstne učiteljice Anje Brenko je nanjo naredil močan vtis. Želja po globljem spoznavanju te vede jo je (leta 2011) vodila na učiteljski program v Parinama šolo joge v Ljubljani, ki jo je vodil priznani učitelja joge in somatike Blaž Bertoncelj.

sreda

  • 16:30 do 18:00 Hatha Joga

    Ura je zasnovana tako, da na začetku pozornost  namenjamo postopnem prebujanju zavedanja telesa in diha v njem. S pomočjo raztezanja, ogrejemo telo in ga pripravimo na izvedbo različnih asan (telesni položaj) in pranajam (kontrola diha ). Vadbo postopno stopnjujemo s prehodi med različnimi asanami in zadrževanjem le - teh. Uro učitelj vodi z nazornim prikazom in jasnimi napotki, kako pravilno izvesti položaj. Z uporabo pripomočkov ( kvadri, trakovi, deke, bolsterji, stoli ) lažje in varno ostajamo dlje časa v položaju. Vadba je primerna za začetnike, starejše in vse, ki si želijo bolj umirjene prakse, ampak zato nič manj intenzivne.

    Vanja Hrvatin

    Vanja se je z jogo prvič srečala leta 2010 v Joga Sobi. Začetni trimesečni tečaj pod vodstvom izvrstne učiteljice Anje Brenko je nanjo naredil močan vtis. Želja po globljem spoznavanju te vede jo je (leta 2011) vodila na učiteljski program v Parinama šolo joge v Ljubljani, ki jo je vodil priznani učitelja joge in somatike Blaž Bertoncelj.

  • 19:00 do 20:30 Aštanga vodena

    Jogijski telesni položaji (asane) so pri Aštanga Jogi razvrščeni v več progresivnih serij, za njih pa je značilno točno določeno zaporedje ter njihovo dosledno in postopno izvajanje. Učitelj vas na uri vodi skozi polovico ali celo prvo serijo, drugo serijo.  Vadba je zahtevna, vendar jo boste zapustili polni energije. Na urah se poglobimo v položaje, ki nam predstavljajo izziv, delamo na moči, premagovanju strahu, iščemo naše meje, potenciale in se zabavamo. Ja, joga je lahko tudi zabavna. Sestavni del Aštanga vodene ure je tudi dihanje (dihalne vaje/pranajame), meditacija in končno sproščanje.

    Simona Glavan

    Simona je raziskovalka telesa in vpliva čustev nanj, kot tudi vseh misli in vsega, kar nas obkroža. Od leta 2008 je učenka joge in le-ta je prisotna v njenem življenju na vseh področjjih, tudi pri teku. Od leta 2014 je vaditeljica športne rekreacije in vodi tekaške treninge. V letu 2017 je svoje zanje joge nadgradila z učiteljskim tečajem joge. Seveda pa učenju ni konca in ob svojih učencih dobi motivacijo za dodatno raziskovanje.

    ni za začetnike

četrtek

  • 6:00 do 7:15 Jutranja Joga

    Good morning sunshine!

    Mateja Moškon

    Mateja je po uspešni gimnastični mladosti leta 2013 postala vaditeljica gimnastike. Svojo primarno strast je pred 6imi leti preusmerila v jogijske vode.  Začela je s FaceForce jogo obraza, ker jo je zanimal celostni pristop je nadaljevala s tečajem joga učitelja JRS300. Zaključila je tudi izobraževanje stabilizacijske DNS metode. Vedno bolj se zaveda, da  je vitalnost telesa odvisna tudi od mentalnega stanje človeka. Pri Blažu Bertonclju, mednarodnemu joga učitelju in terapevtu sedaj končuje izobraževanje Joga terapije. Po tem principu deluje tudi njena vadba Vitalna hrbtenica. Zasnovana je na prepletenosti  moči, gibljivosti in stabilnosti našega centra. Mateja je ljubiteljica inverzij in zaklonov, sama rada eksperimentira, pri svojih vadečih pa daje prednost varnosti.

  • 8:00 do 9:30 Vinjasa Joga

    Vinjasa pomeni postaviti na mesto (na poseben način). Velikokrat jo prevajajo tudi kot flow (angleško: tok). Na uri izvajamo skrbno pripravljena zaporedja jogijskih položajev (asan). Gibanje iz ena asane v drugo povezujemo z dihanjem, ki se odraža v tekočem, ‘flowy’ zaporedju, ki skorajda izgleda kot ples. Vinjasa joga je splošno ime za vsako tekočo vadbo joge (kjer povezujemo gibanje z dihanjem), a vsak učitelj, ji doda svoje zaporedje in uporablja različno število asan in kreativne prehode.

    Maja Rodela
  • 17:30 do 18:45 Vinjasa Joga

    Vinjasa pomeni postaviti na mesto (na poseben način). Velikokrat jo prevajajo tudi kot flow (angleško: tok). Na uri izvajamo skrbno pripravljena zaporedja jogijskih položajev (asan). Gibanje iz ena asane v drugo povezujemo z dihanjem, ki se odraža v tekočem, ‘flowy’ zaporedju, ki skorajda izgleda kot ples. Vinjasa joga je splošno ime za vsako tekočo vadbo joge (kjer povezujemo gibanje z dihanjem), a vsak učitelj, ji doda svoje zaporedje in uporablja različno število asan in kreativne prehode.

    Vanja Hrvatin

    Vanja se je z jogo prvič srečala leta 2010 v Joga Sobi. Začetni trimesečni tečaj pod vodstvom izvrstne učiteljice Anje Brenko je nanjo naredil močan vtis. Želja po globljem spoznavanju te vede jo je (leta 2011) vodila na učiteljski program v Parinama šolo joge v Ljubljani, ki jo je vodil priznani učitelja joge in somatike Blaž Bertoncelj.

  • 19:15 do 20:30 Jin Joga

    Jin Joga je veščina sprostitve in način zavestnega usmerjanja pozornosti znotraj naših teles. Za Jin Jogo so značilni cilji, ki so sorodni ostalim jogam, le način kako pridemo do teh ciljev je nekoliko drugačen.Jin asane zadržujemo dlje časa, v povprečju od 3 do 5 min, odvisno od same zahtevnosti položaja. Jin asane prodrejo globoko v naše telo vse do vezivnih tkiv kot so kite, sklepi, kosti. In dlje kot ostajamo v položaju globje gremo tudi znotraj sebe. Vadba Jin Joge nam pomaga razumeti vrednost sprejemanja na globljih ravneh. S tem, ko držimo položaje, ne da bi klonili potrebi po spremembi položaja hkrati tudi razvijamo moč sprejemanja nas samih, takšnih kot smo in začenjamo čutiti tudi našo jin stran.

    Maja Rodela
  • 20:45 do 22:00 Joga osnove

    Joga je zaradi današnjega načina življenja vedno bolj zaželena in hkrati potrebna oblika vadbe, saj izboljšuje zavedanja svojega telesa in umirja um.
    Vadba Joga osnove je namenjena tistim, ki so na začetku jogijske poti ali pa bi radi izboljšali in poglobili svoje znanje osnovnih položajev. Se vam zdi da ste kaj izpustili in vam kakšen položaj ni najbolj domač? Na uri bo poudarek na pravilni izvedbi osnovnih položajev. Postopoma bomo nadgrajevali znanje in temeljito predelali vse osnovne položaje joge, ter tako postavili trdne temelje za nadaljnjo pot. Vadba zajema prepletanje asan, dihalnih vaj in čuječnosti ter uči prenašanja jogijskih tehnik v vsakdanjik.

    Mateja Moškon

    Mateja je po uspešni gimnastični mladosti leta 2013 postala vaditeljica gimnastike. Svojo primarno strast je pred 6imi leti preusmerila v jogijske vode.  Začela je s FaceForce jogo obraza, ker jo je zanimal celostni pristop je nadaljevala s tečajem joga učitelja JRS300. Zaključila je tudi izobraževanje stabilizacijske DNS metode. Vedno bolj se zaveda, da  je vitalnost telesa odvisna tudi od mentalnega stanje človeka. Pri Blažu Bertonclju, mednarodnemu joga učitelju in terapevtu sedaj končuje izobraževanje Joga terapije. Po tem principu deluje tudi njena vadba Vitalna hrbtenica. Zasnovana je na prepletenosti  moči, gibljivosti in stabilnosti našega centra. Mateja je ljubiteljica inverzij in zaklonov, sama rada eksperimentira, pri svojih vadečih pa daje prednost varnosti.

petek

  • 17:30 do 19:00 Hatha Joga

    Ura je zasnovana tako, da na začetku pozornost  namenjamo postopnem prebujanju zavedanja telesa in diha v njem. S pomočjo raztezanja, ogrejemo telo in ga pripravimo na izvedbo različnih asan (telesni položaj) in pranajam (kontrola diha ). Vadbo postopno stopnjujemo s prehodi med različnimi asanami in zadrževanjem le - teh. Uro učitelj vodi z nazornim prikazom in jasnimi napotki, kako pravilno izvesti položaj. Z uporabo pripomočkov ( kvadri, trakovi, deke, bolsterji, stoli ) lažje in varno ostajamo dlje časa v položaju. Vadba je primerna za začetnike, starejše in vse, ki si želijo bolj umirjene prakse, ampak zato nič manj intenzivne.

    Vanja Hrvatin

    Vanja se je z jogo prvič srečala leta 2010 v Joga Sobi. Začetni trimesečni tečaj pod vodstvom izvrstne učiteljice Anje Brenko je nanjo naredil močan vtis. Želja po globljem spoznavanju te vede jo je (leta 2011) vodila na učiteljski program v Parinama šolo joge v Ljubljani, ki jo je vodil priznani učitelja joge in somatike Blaž Bertoncelj.

sobota

  • 8:00 do 9:30 108 pozdravov soncu Simona Glavan

    Simona je raziskovalka telesa in vpliva čustev nanj, kot tudi vseh misli in vsega, kar nas obkroža. Od leta 2008 je učenka joge in le-ta je prisotna v njenem življenju na vseh področjjih, tudi pri teku. Od leta 2014 je vaditeljica športne rekreacije in vodi tekaške treninge. V letu 2017 je svoje zanje joge nadgradila z učiteljskim tečajem joge. Seveda pa učenju ni konca in ob svojih učencih dobi motivacijo za dodatno raziskovanje.

    1x / mesec

nedelja

  • 19:00 do 20:15 Regenerativna Joga

    Na nedeljski regenerativni jogi je telo popolnoma podprto z različnimi jogijskimi pripomočki. Na ta način se mišice sprostijo prevelike napetosti, posledično pa se sprostimo tudi mi – tako na fizični, kot tudi na mentalni ravni. 

    Vanja Hrvatin

    Vanja se je z jogo prvič srečala leta 2010 v Joga Sobi. Začetni trimesečni tečaj pod vodstvom izvrstne učiteljice Anje Brenko je nanjo naredil močan vtis. Želja po globljem spoznavanju te vede jo je (leta 2011) vodila na učiteljski program v Parinama šolo joge v Ljubljani, ki jo je vodil priznani učitelja joge in somatike Blaž Bertoncelj.

    1x / mesec

Joga soba odpira svoja vrata v ponedeljek, 25.05. Juhu!